Mikkelin Jukurit houkuttelee yleisöä hallille uudella tavalla.
Seura kertoi tiistaina, että 400 ensimmäisenä hallille saapuvaa katsojaa saavat perjantaina ilmaisen ämpärin. Jukurit isännöi kotiottelussaan Kärppiä.

Pelaa ammattilaisten vihjeillä
XL65:ssä hurjaa kannanottoa!
Pienemmän lapun varmat eivät ole suosikkeja, eikä toisen alustava kannatus ole kuin muutama prosentti.
Kaksarikohteissakin rohkea linja!
Ideat, infot ja kaikki tarvittavat työkalut, kuten laadukkaat arviot.
Vedonlyöjä.com ja Atleetti.fi yhteistyössä. Seuraajille tarjolla vihjeiden ohella myös ilmaisia työkaluja vedonlyönnissä voittamiseen.
Viime perjantaina Jukurit markkinoi TPS-otteluaan Jonne Virtasen medialetkautuksesta johdetulla iskulauseella “Kanki kovaksi ja hallille!” (lue uutinen). Piskuinen mikkeliläisjoukkue seilaa kolmen ottelun voittoputkessa.
– Kaikki muut huutavat, että sinulla on pieni kikkeli, niin välillä vetäisee melan esiin. Tuossa kopissa sanoin näin, Virtanen kertoi Atleetille syyskuun lopussa voitokkaan SaiPa-vierasottelun jälkeen.
Pian Virtanen kommentoi MTV Urheilulle toisen voitokkaan ottelun jälkeen:
– On kaikista kovin homma saada kanki kovaksi 60 ottelussa.
Iltalehti tiedusteli viime viikolla Jukurien viestintävastaavalta Mikko Mannoselta ronskin letkautuksen hyödyntämisestä ottelumarkkinoinnissa. Lehti esitti kysymyksen: “Oliko teillä huolena, että nykyaikana kun asiat voidaan käsittää monella tavalla, pyytämällä tulemaan hallille penis erektiossa saatatte välittää aika monelle ei-toivottua viestiä?”
– Päinvastoin. Haluamme, että myös naisväkeä tulee hallille, Mannonen vastasi.
Mannonen korosti lehdelle, että seurassa yritetään erilaisin keinoin aktivoida ihmisiä saapumaan otteluihin. Jukurien kotiotteluiden yleisökeskiarvo on ollut 2 217, joka on koko sarjan selvästi huonoin lukema. Toiseksi vähiten yleisöä on käynyt Hämeenlinnassa, jossa otteluita on seurannut keskimäärin 3 090 silmäparia.