Mikkelin Jukurit houkuttelee yleisöä hallille uudella tavalla.
Seura kertoi tiistaina, että 400 ensimmäisenä hallille saapuvaa katsojaa saavat perjantaina ilmaisen ämpärin. Jukurit isännöi kotiottelussaan Kärppiä.
Viime perjantaina Jukurit markkinoi TPS-otteluaan Jonne Virtasen medialetkautuksesta johdetulla iskulauseella “Kanki kovaksi ja hallille!” (lue uutinen). Piskuinen mikkeliläisjoukkue seilaa kolmen ottelun voittoputkessa.
– Kaikki muut huutavat, että sinulla on pieni kikkeli, niin välillä vetäisee melan esiin. Tuossa kopissa sanoin näin, Virtanen kertoi Atleetille syyskuun lopussa voitokkaan SaiPa-vierasottelun jälkeen.
Pian Virtanen kommentoi MTV Urheilulle toisen voitokkaan ottelun jälkeen:
– On kaikista kovin homma saada kanki kovaksi 60 ottelussa.
Iltalehti tiedusteli viime viikolla Jukurien viestintävastaavalta Mikko Mannoselta ronskin letkautuksen hyödyntämisestä ottelumarkkinoinnissa. Lehti esitti kysymyksen: “Oliko teillä huolena, että nykyaikana kun asiat voidaan käsittää monella tavalla, pyytämällä tulemaan hallille penis erektiossa saatatte välittää aika monelle ei-toivottua viestiä?”
– Päinvastoin. Haluamme, että myös naisväkeä tulee hallille, Mannonen vastasi.
Mannonen korosti lehdelle, että seurassa yritetään erilaisin keinoin aktivoida ihmisiä saapumaan otteluihin. Jukurien kotiotteluiden yleisökeskiarvo on ollut 2 217, joka on koko sarjan selvästi huonoin lukema. Toiseksi vähiten yleisöä on käynyt Hämeenlinnassa, jossa otteluita on seurannut keskimäärin 3 090 silmäparia.































